WSPÓLNA PRZESTRZEŃ
wzmocnienie udziału społecznego w procedurach planistycznych
Warszawa, Al. Jerozolimskie 44
Budynek d. UNIVERSALU
Program zajęć - 17 października 2013r
Godz. |
Temat |
Wykładowca |
Zajęcia ? część seminaryjna - 17 października 2013r. |
9.30 ? 10.00 |
Rejestracja uczestników |
10.00 ? 10.10 |
Przywitanie gości, uczestników i wykładowców. Informacje organizacyjne |
Jolanta Pawlak Magdalena Głogowska Pierwsza Warszawska Agenda 21
|
10.10 ? 11.45 |
Po co jest wykonywane i co zawiera opracowanie ekofizjograficzne do studium i planu miejscowego?
|
Jacek Skorupski Pracownia Ochrony Środowiska Jolanta Pawlak Pierwsza Warszawska Agenda 21 |
11.45 ? 12.00 |
Przerwa na kawę |
12.00 ? 13.00 |
Prognoza oddziaływania na środowisko do planu miejscowego ? zakres i pozycja w procedurze planistycznej. |
Jacek Skorupski Pracownia Ochrony Środowiska |
13.00 - 14.00 |
Jak korzystać z opracowania ekofizjograficznego i prognozy do planu przy formułowaniu uwag? (zajęcia warsztatowe) |
Jacek Skorupski Pracownia Ochrony Środowiska Jolanta Pawlak Pierwsza Warszawska Agenda 21 |
14.00 - 14.30 |
Wpływ mieszkańców i organizacji pozarządowych na ustalenia studium gminnego i planu miejscowego ? analiza wybranego przypadku |
Leszek Zawadzki Pierwsza Warszawska Agenda 21 |
14.30 ? 14.50 |
Poczęstunek |
14.50 ? 15.30 |
Podsumowanie i informacje organizacyjne |
Jolanta Pawlak Leszek Zawadzki Pierwsza Warszawska Agenda 21 |
 
Pierwsza Warszawska Agenda 21 zaprasza na trzecie zajęcia z cyklu seminaryjno-warsztatowego pod nazwą
WSPÓLNA PRZESTRZEŃ ? wzmocnienie udziału społecznego w procedurach planistycznych.
Zajęcia odbędą się 17 października 2013r. (czwartek).
Zajęcia odbędą się w sali 226 na II piętrze w budynku dawnego UNIVERSALU przy Al. Jerozolimskich 44 w Warszawie. Dla uczestników zajęć przygotowaliśmy interesujące materiały i wiele przykładów praktycznych działań.
Organizator: |
 |
|
Projekt dofinansowany ze środków Programu Operacyjnego Fundusz Inicjatyw Obywatelskich www.pozytek.gov.pl |
 |
|
Poprawiony: 29 listopada 2013 |